Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Politologija>Laisvas paslaugų judėjimas
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Laisvas paslaugų judėjimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – aprašyti laisvo paslaugų judėjimo sampratą ir jo įgyvendinimą. Laisvas paslaugų judėjimas Europos sąjungos vidaus rinkoje. Laisvas paslaugų judėjimas. Paslaugų reikšmės. Paslaugų klasifikacija, sudėtis bei jų teikimo būdai. Paslaugų teikimo principai. Laisvo paslaugų judėjimo tikslai. Paslaugų teikimo reglamentavimas europiniuose teisės aktuose: chronologija. Finansinių paslaugų veikimo planas. Lisabonos strategija. Vidaus rinkos strategija. Vidaus rinkos strategijos ataskaita. Laisvo paslaugų judėjimo įgyvendinimas. Teisės aktai, reglamentuojantys laisvą paslaugų teikimą. Paslaugų direktyvos tikslas ir priėmimo chronologija. Paslaugų direktyvos įgyvendinimas. Išvados.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Į Europos Sąjungą įstojus naujoms valstybės narėms, problemos lieka tokios pačios. Nuolat siekiama kiek įmanoma labiau sumažinti valstybėms narėms kylančias įvairias kliūtis. Europos Sąjungos valstybes nares siekiama nukreipti į laisvesnę ekonominę tvarką. To geriausias įrodymas – patvirtinta paslaugų direktyva, liberalizuojanti ir palengvinanti paslaugų teikimo sąlygas kitoje valstybėje narėje.
Suprantama, kad Europos Sąjungos valstybėms narėms laisvas paslaugų judėjimas svarbus kaip asmenų, prekių ar kapitalo. Todėl 2004 metais Europos Komisija pateikė paslaugų direktyvos projektą, kuriame numatyta direktyvos nuostatų netaikyti finansinėms, telekomunikacijų ir transporto paslaugoms. 2006 m. Europos Parlamentas patvirtino paslaugų direktyvą, kurioje susiaurėjo paslaugų taikymo sritys, Europos Parlamentas neįtraukė sveikatos, socialinių, švietimo bei kitų svarbių paslaugų sričių.
Paslaugų direktyvoje nebeliko siūlyto šalies kilmės principo, kuriuo vadovaudamiesi paslaugų teikėjai teikdami paslaugas kitoje valstybėje narėje galėjo remtis savo nacionalinės teisės aktų nuostatomis, reglamentuojančiomis paslaugų teikimą. Naujosios Europos Sąjungos šalys kitose valstybėse narėse būtų teikę daug pigesnes paslaugas.
Svarbus dalykas tai, kad paslaugų teikėjams, norintiems kitoje valstybėje narėje teikti savo paslaugas, supaprastinti administraciniai reikalavimai. Paslaugų teikėjai steigimuisi reikalingą informaciją, sutvarkyti visus formalumus ir administracines problemas galės įsteigtoje kontaktinėje institucijoje, veikiančioje vieno langelio principu.

Darbo tyrimo objektas: laisvas paslaugų judėjimas.

Darbo tikslas – aprašyti laisvo paslaugų judėjimo sampratą ir jo įgyvendinimą.

Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti laisvo paslaugų judėjimo ypatumus;
2. Aprašyti teisės aktus, reglamentuojančius laisvą paslaugų teikimą;
3. Apibūdinti paslaugų direktyvos tikslą ir aprašyti priėmimo chronologiją;
4. Aprašyti paslaugų direktyvos įgyvendinimą.

Darbo metodai: Rašant šį darbą atlikta teisės aktų ir dokumentų, reglamentuojančių laisvą paslaugų teikimą, mokslinės literatūros bei kitų literatūros šaltinių apie laisvą paslaugų judėjimą bei Paslaugų direktyvą, jos priėmimą ir įgyvendinimą, analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-14
DalykasPolitologijos kursinis darbas
KategorijaPolitologija
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai39 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis46.22 KB
Autoriusvioleta3
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasMockutė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Laisvas paslaugu judejimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Mockutė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą