Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti ir atskleisti bendravimo ypatumus su Vokietijos verslo partneriais. Trumpai apie Vokietiją. Kultūros istorijos aspektai. Dabarties pokyčiai ir ateities perspektyva. Vokiečių kultūriniai bruožai. Būtinybė suprasti ir pasinaudoti kultūriniais skirtumais. Verbalinė komunikacija. Žodinė(sakytinė) komunikacija. Rašytine komunikacija. Neverbalinis bendravimas. Neverbaliniai signalai-prisilietimai. Požiūris į laiką. Išvaizda. Vokietijos verslo ir verslo etiketo ypatumai. Tarptautinio verslo ypatumai. Tarpininkavimas ir bendradarbiavimas. 10 pagrindinių tarpininkavimo (bendradarbiavimo) nuoroda. Derybos. Požiūris į moterį vokiečių versle. Vertėja. Dovanos. Papirkinėjimas ir kyšininkavimas. Maistas ir gėrimai. Išvados.